johannii-love-msp

Alla inlägg under juni 2011

Av johannii000 - 28 juni 2011 18:08

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har gjort massor annat...och tyvärr kmr jag nt blogga så mke på sommarlovet eftersom att jag ska åka bort mke plus att det e sommar och då vill man juh nt sitta vid datorn så mke! 

Men iaf, här e en bild på en tjej som e jättesnäll! 


 

Bailey e skitsnäll så ge henne autos!! <3


Här e en till bild på några som oxå e jättesnälla! :)


 


Som dom flesta vet så levlar jag snart, jag behöver bara 7000 (ungefär) fame till!! Och nue har jag fått massor autos, och ni som har gett e jättesnälla!!

Men jag vill gärna komma upp i level så fort det bara går så ni som nt har gett...GÖR DET! (snälla?) xD


MEN HEJDÅ!! <3


KRAM FRÅN JOJJO <3

Av johannii000 - 23 juni 2011 17:03

Hej jag heter Bailey!<3 och jag har gjort denna header!

Min syster heter elzzii, och hennes blogg heter www.elzziih.bloggplatsen.se

Jag bjussar på en bild:

Johannii000 är en schyst tjej så ge henne auto och var snäll mot henne!


//Eran Bailey♥ 

Av johannii000 - 23 juni 2011 10:40

Hej, nu e det nytt tema! Till skillnad från förra temat älskar jag det här! 

Det här är vad jag köpt från temat!  




Det här e min look till temat som jah dessutom köpt av Kissy!  

Rösta gärna på den, för den e mä i tävlingen!  







Dom här animeringarna har köpt!  









Som ni ser e jah VIP igen!! Och jag e oxå jury  




Och såhär mkt fame har jah! Så hjälp mej till level 8 plzz!!


Jag vet att det blev mkt bilder men aja!


Hejdå, KRAM JOHANNA                   

Av johannii000 - 22 juni 2011 19:37

Hej & hallå!   Nu har jag blivit VIP!! Ska vara det i 3 månader, nice vah?  

Här kommer dagens look som jag nyss köpte!  


     


Vad tycks? Själv tycker jag om den jättemkt!  


Men hejdå, bloggar nog mer snart!


KRAM JOHANNA 

Av johannii000 - 22 juni 2011 12:50

Heeej!!!   Igår gick min VIP ut vilket nt e så kul...men jah ska bli i 3 månader idah!  


    

Kolla!   Men aja, har nt mkt sc heller som ni ser....


Och nu när jah nt e VIP så kan jah nt ha fler vänner heller...men sen när jag BLIR VIP kmr jah kunna det!! <3




Men asså nu har jah släppt ännu en film...den blev nt så bra enligt mej, men se den ändå...plzz? Den heter "Älskar...älskar nt? xD

Japp, just nue har jag så här mkt fame:




Och jah vill så gärna komma till level 8 så det vore snällt mä lite hjälp... 


Men har ni oxå märkt att youtube har kommit till MSP??!!! Visst e det kul?!

Plus att man kan byta saker mä varandra och lämna in sina djur på hotell!


Om några dar åker jag till mitt land så då kmr jag nt kunna vah inne så mkt, bara ibland, så drf ska jag lämna in mitt djur (fnizzy) på hotell i 2 veckor (elr 1)

Men jaja, hejdå!


KRAM JOHANNA 

Av johannii000 - 21 juni 2011 10:45

Hej! Jag har gjort en ny film, den heter Bieber fever! Hoppas ni gillar den! En så länge har 22 st sett den! Men jag vill helst att det ska komma upp i 100 st!!   

Här en bild!!  


 

Och föresten...mitt djur har blivit stort nue!!!  '


   

Visst e hon göllig??  


Men bye bye!!  


KRAM JOHANNA  










Av johannii000 - 19 juni 2011 15:06

Hej! Jag ska visa en look som jag håller på att spara till! Den ser ut såhär:


 


Jepp, så ser den ut!   Och snart ska jag köpa den! 

Och föresten...det är rekord på besökare! Kolla bara:


Så nu vill jag att det ska bli 100 besökare den här månaden! Så snälla säg till era kompisar på msp att gå in på min blogg, det vore jättensnällt!  


Men Hejdå, jag bloggar mer snart!  


KRAM JOHANNA   


 

     





Av johannii000 - 18 juni 2011 17:48

Hej och hallå! Här kmr svar på resten av era frågor!! :D


 

Hej! Nej, vrf skulle jag hata någon jag inte har träffat? (känner nt så många irl på msp, bara några från skolan och min bror), men tack för din fråga! <3

Kram Johanna


 

Hejsan, jadu....jag vet inte riktigt, jag tkr att alla har jättecoola stilar!

KRAM JOHANNA


Hejsan, Sverige såklart! ;) Men jag gillar oxå England och Spanien, eftersom det var jättefint där när jag var där! Kram Johanna


Sådäre ja! Phhuu, det var jobbigt....nja nt så jätte, men tack för era frågor!! <3


KRAM JOHANNA 

Presentation


Hejzan! Jah eh Johannii och älskar msp! Och det eh det den här bloggen kmr handla om!

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vem tycker ni har coolast stil??
 Kissy ♥♥
 Siara ♥♥
 Blondieebabe ♥♥
 Figgarina ♥♥
 Tayortindra ♥♥
 Ayla ♥♥
 Ingen av dom! -.-"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Dagens högpoängare!

 

Ovido - Quiz & Flashcards